Woho!

Hör och häpna gott folk, Ja och mitt feta fläsk har rört på oss idag!

Idag var det dags för utflykt till slalom backen med lekis, 1,2 och 3:an :) Mysigt var det i de varma vårvädret! Ungarna åkte madrass i backen och Sverre stod vid grillen och stekte kôlbullar. Jag stod och skar dom i bitar och de var faktiskt första gången jag åt kålbullar och det avr riktigt smaskens det :P Smakade som pannkaka :P

Sen när vi kom tillbaka efter 3 timmars "utflykt" så såg jag till min stora förvåning att jag hade fått lite färg från solen för jag var vit på det stället linnet låg på axeln och resten var brunt :P

Så, jag beslutade mig för att ta på mig ett anant linne med smalare band och tog mig en 30 minuters promenix i solen :P Anledningen till att jag ville ut på promenad var för att öka på solbrännan lite så jag slipper ligga i ett solarium för att bli brun innan balen :D

Så jag känner mig helnöjdans med att jag pallra mig ut för att gå alldeles självmant :P

Snart är det So you think you can dance och innan det ska jag pallra mig upp för att diska och besöka Mr.Toalett.

Puss och Kram, ses på stan!


Hon som tog initiativet till att gå ut på en promenad självmat.
Mig så jävla duktig xD
image245

Kommentarer
Postat av: Ronja

kålbullar är så äckligt fast det beror nog på att jag inte gillar pannkaka heller så xD

2008-04-24 @ 20:15:32
URL: http://hillman.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Haha ja jag hade för mig att du inte tyckte om det från då när ni fira moster din från Runemo hos den där tomten :P

2008-04-24 @ 21:37:22
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Maliin

Släpa med mig ut, jag behöver det :P

2008-04-26 @ 00:09:41
Postat av: Me, Myself and I

hehe, kom till Edsbyn då

2008-04-27 @ 17:23:33
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0