Bläää

Hitta värsta perfekta jobbet för mig. Nanny nu! Barnpassning!
Det värsta är att dom jobbar i Stockholms området men dom behöver en barnpassare till en familj i Uppsala och det skulle vara perfekt för mig eftersom jag kan bo hos mormor eller pappa. Men om man nu´blir anställd kommer man nog få jobba mycket i Stockholm och det kommer ju bli väldans dyrt att pendla till :/ Men men!

Ska till arbetsförmedlingen i morgon på sån där jobbchansen där det ska handla om Fjälljobb. Arbetsgivare från olika fjällorter kommer och ska vara där, bla arbetsgivare från Norge :P

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva för något mer! Har inte gjort så mycket idag, Myst lite med Jeanette som ligger hemma och är sjuk och pratat lite med en spanjor på msn :) Juan är en trevlig prick :P Han tyckte jag skulle adda Raul, Annas pojkvän, men han kommer nog tycka att jag är lite konstig eftersom jag inte kan så mycket spanska :P Men Juan tyckte jag var duktig, eller, han förstod i alla fall vad jag mena när jag drog till med att skriva på spanska :P Men han var duktig på att skriva svenska :P

Nä, nu ska jag göra någonting.
Puss och kram, ses på stan!

Nathalie, hon som vill bli Super Nanny!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du oxå bli kär i spanjorer och flytta dit nu :'(

lr stockholmare :'(

2008-08-29 @ 19:14:58
Postat av: Anders

ska du oxå bli kär i spanjorer och flytta dit :'( lr stockholm ...

2008-08-29 @ 19:17:26
Postat av: Me, Myself and I

Anders: Men det är väl klart att jag inte ska bli kär i några spanjorer och jag ska inte flytta till Stockholm älskling! Varför är du så orolig?

2008-08-30 @ 18:07:38
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0