Dålig stil!

Ja, jag vet! Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft någon speciell ork eller lust att skriva. Sen har man ju varit i Gävle på Cityfesten och då orka jag inte skriva någonting.

Idag åker jag hem till Gävle igen för att stöka och greja inför onsdag då jag fyller år :) Det blir inge speciellt "firande" så men det kanske kommer någon gäst!?
Hade tänkt och baka mocka rutor med coccos på vettni, och i glasyren ska jag ha lite kaffe iblandat. Det älskar jag :D

För er som vill se bilder från den tid jag varit borta så finns det på bilddagboken.se och så söker ni på nalu89 :)

Nu ska jag göra någonting xD Vet inte vad men ska väl göra matlåda till älsklingen snart antar jag och sedan packa lite saker samt gå och hämta tvätten :)

Puss och kram, ses på stan!

P.s Saknar dig jätte mycket Anna :'( D.s



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig ocksa natha, skit mycket! jag tanker pa er varje dag och igar kvall nar jag skulle sova sa fick jag lite ont i magen for jag saknar er sa mycket.. men hoppas att ni har det bra dar hemma! Alskar dig (men det vet du ;D) puss!

2008-08-21 @ 18:53:29
URL: http://annaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0