Go Natha, it´s your birthday. We gonna party like it´s your birthday!

Japp, lilla jag fyller 19 idag :D

Inte så märkvärdigt igentligen men ändå. Har fått lite småprylar, inge speciellt. Fick en jacka som jag hade önskat mig, annars hade jag inte önskat mig någe mer. Får väl la se vad man får utav mormor och pappa i helgen :D

Blir lugnt idag! Familjen ska ut och plocka svamp men jag stannar hemma. Tror Johanna skulle stanna hemma hon med :P


Var och såg filmen Mamma Mia igår med Sophia :D UNDERBAR FILM!
Man blev så himlans jätteglad efter att ha sett den. Kan säga att det är den bästa filmen jag sett! :'D

Nä, nu ska jag hitta på någonting. Men vad!?

Puss och Kram, ses på stan!

19 och allt, ett steg närmare pensionen ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis kram Sanna

2008-08-13 @ 16:27:52
Postat av: Me, Myself and I

Sanna: Tack :D

2008-08-13 @ 18:08:28
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Sanna

de va så lite så liten flicka blir ju stor klart som korvspa att man grattar dig då hehe

2008-08-13 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0