Grabbsen och jag ;)

Riktigt trevligt på Spicy cow :)

Efter det drog några till Per och kollade på film där, älsklingen stanna och gjorde det medans jag åkte med Patrik till Lillbo där jag hoppade av hos svärisarna :)
Suss och Evis var där så jag åkte dit till dom i stället. Mysigt, mysigt! Drack en öl och spelade lite poäng poker och prata lite :)

Idag är det sista dagen på semestern för älsklingen och jag ska också jobba i morgon. Sen är jag ledig tisdag-torsdag och då drar jag hem till Gävle för Cityfesten :D Fan vad kul!

Men men, nu ska jag väl tvätta det sista som jag inte hann med igår om jag orkar xD Men det ska väl gå antar jag, någon gång under dagen, haha xD

Puss och kram, ses på stan!


Roberts kompis, Patrik och Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0