Men va fan håller du på med Natha!!!!!

Ja, vad fan håller jag på med ;/ Dålig på att uppdatera bloggen juh >.<
Inte för att det är så många som läser men what ever!

Jag har varit ner till Uppsala en sväg i helgen med syskonen :) Mysigt att få träffa mormor och pappa :) Älskar er <3
Var på American car show där med pappa och Pelle :) Senare på kvällen skulle pappa åka räkbåt för att Crille fyllde år och det fanns ingen plats för mig så jag fick vara hemme med syskonen och mormor. Vi åkte och spelde minigolf på Studenternas och hade det mysigt:) Sen åkte vi hem och grilla lite och mös framför en film, Nacho Libre med Jack black :D
Sen somnade alla som klubbade sälar vid 22.00 tiden, i alla fall jag ;)

Nu sitter jag och inte gör någonting :/ Var över till Evis igår kväll och kommer troligtvis ikväll med för att planera vad vi sak äta i morgon :)
Vi ska ha mys och laga mat tillsammans :'D Kommer bli så roligt med dig gumman :')

Nä, man kanske ska ta och dammsuga och städa lite :P

Puss och kram, ses på stan! 



Kommentarer
Postat av: svärfar ola

vad vart det för mat?läser nog vad ni gör!

2008-08-20 @ 19:14:27
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Vet inte, surströming, hahah ne inte det eller. Vet inte vad det blir!

2008-08-20 @ 20:52:55
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0