Uppe med tuppen ...

... Njae inte riktigt :P Men 10 klev jag upp :P
Klev upp och satte igång kaffe till älsklingen, sen gick jag ner till tvättstugan och slängde in en tvätt. Måte slänga in en till senare :/

Ikväll blir det super mys med Evis:) Vi ska laga mat och äta lite tillsammans, vet inte om Anki skulle vara med :)
Det värsta är att vi vet inte vad vi ska laga xD Men men, det löser väl på något vis. Slutar säkert med en hämt pizza xD

Pratar med Malin på msn :) Ska troligen träffas nästa vecka :) Saknar dig så gumman <3 Saknar dig med Elin, du vet att jag tänker på dig och jag finns här om du behöver prata! <3

Funderar på att börja på Friskis och Svettis igen, basjumpa som förra terminen. Är det någon som vill hänga på!? Inte så kul att gå själv :/ Hör av er om det är någon som vill :D Skulle vara kul :)

Nä nu ska jag äta frukost :P

Puss och kram, ses på stan!



Evis och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0