All I want for christmas is you - 21 december

Först vill jag bara säga, GRATTIS SANDRA PÅ FÖDELSEDAGEN :) Lilla gumman har blivit stor, äntligen 19 xD

Nu börjar det vanka julafton snart och det känns pga att jag känner julklappsstress. Jag har fortfarande ine fått mina pengar än och kan då inte köpa julklappar :/ På tisdag åker jag och Anders till gävle för att fira jul med min familia, så innan dess måste ja köpa någonting till syskonen i alla fall.

I fredags kom Anna hem och jag blev glad, men ändå dåligt samvete och skämdes lite över hur glad jag blev och hur mycket jag ville ha hem henne. Nu är jag bara ledsen för att hon är utan Raul hur länge som helst och Anna är ju upp över öronen kär i han. Fast missörstå mig inte nu, klart jag är otroligt glad över att ha Anna hemma men det känns trökigt att hon ska få vara ifrån den hon älskar mest i världen för en så lång tid.
Men men, nu ska vi tänka positivt, Anna är hemma och alla är glada :)

Idag ska Anders jobba men har tagit ledigt några timmar för Bandy på teven :P Svärfar och Lelle (Lennart) kommer hit och kollar med :) Sedan drar Anders till jobbet och jag drar till Evis, Micke och Zacco för att hälsa på :P

I morgon Måndag åker jag in till Gävle en sväng för att förhoppningsvis få köpa julklappar, ska passa på att fixa mina glasögon med som har blivit litestora i bågarna efter ett litet busbråk med syrran Johanna xD Och om jag hinner ska jag till Driver och fixa den där sista Teori fasen så jag kan boka in teoriprovs tid i januari.

Nä, nu ska jag duscha och äta någonting så ha det bra med er!

Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0