A verry merry christmas - 24 december

Då var det julafton då så jag får väl säga, GOD JUL :D

Denna julafton kommer inte att bli som den brukar. För första gången kommer jag fira julafton utan min familj,känns lite konstigt så det känns inte som den spänning man brukar få med att träffa sin släkt, allt ståhej som dom har för sig och allt. Alla sitter inträngda i soffan och kollar på Kalle Anka, känna den illa luktade lukten ifrån lutfisken, kolla på Kan du vissla Johanna, Karl-Bertils julafton och senare Svensson, Svensson

Jag ska fira med Anders och hans familj i år, och det är ju inte mer än rätt eftersom han var hos min familj förra året och fira :) Men jag tror inte att det kommer bli en katastrof att fira med Sköldarna i Edsbyn, har faktiskt sett fram emot det eftersom jag tycker om Anders familj så mycket :) Så det kommer inte bli någon katastrof tror jag och bara jag får se Kalle Anka kl 15.00 så är allt bra xD

Igår åkte vi till Gävle och hem till mig och firade en liten jul. Vi åt revbensspjäll med potatissallad och spelade lite Bingolotto på uppesittarkvällen xD
Sen åkte vi hem och jag duschade och gck och la mig vid 12 :P

Men nog sagt om det! Ha en riktigt God Jul nu på er alla!


Puss och kram, ses på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0