Godis är gott, godis är gott! - 17 december

NÄ NU JÄVLAR HAR GODIS DJÄVULEN BRYTIT LÖS!

Jag är mer sugen på Godis nu än någonsin, jag har varit godisfri i 1 helt år snart.
Fattar ni, ETT HELT JÄVLA ÅR! Trodde ni inte om mig va!? Jag trodde inte att jag skulle klara det själv, men det har jag snart gjort!

Nu kan jag inte ens vistas i mitt eget kök när det julstökas med massa jul godis, men jag har sagt att efter nyår ska jag börja äta godis igen.
Jag ska ta igen allt det godis jag inte har ätit på ett helt år! För nu har jag visat för mig själv att jag kan klara av att vara utan godis länge, och det har varit kämpigt ska jag säga er xD

Jag kände att jag bara var tvungen att få skriva av mig innan jag blev helt tokig och det känns bättre nu xD

Puss och kram, ses på stan!


Hello godis á la 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

godis är gott!!!i jul får man äta även det understa lagret.God jul vi träffs snart kramar

2008-12-17 @ 19:42:23
Postat av: svärfar ola

2008-12-17 @ 20:56:58
Postat av: svärfar ola

2008-12-17 @ 20:57:37
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar Ola: Sluta fresta mig ännu mer :P

Japp, ses på bandyn på fredag antar jag :)

2008-12-18 @ 20:14:30
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0