Länge leve våldtäcktslåten - 29 december

Japp, min namnsdag idag :D

Var på ett besök i Gävle i helgen! Var på hiphop kväll på Hang loose med Emilie och hade det jävligt roligt :'D Det roligaste på länge!

Vi dansade som tokar och drack Lakris shottar (Emilie) och Jäger redbull drinkar (jag)
Sen fortsatte vi dansa och dansa och dansa och dansa, ja ni hajar grejen :P
Emilie blev helt galen när organismen började spela xD Haha jag bara as garva, hon var ju helt galen xD

Jag och Emilie var i alla fall coolast hela kvällen xD Vi ÄGDE så som hon uttryckte det xD

Ha det bra
Puss och kram, ses på stan!


Kyssa dig på kinden som om du var Cecilia Lind (8)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Grattis på namnsdagen!

2008-12-29 @ 21:58:23
Postat av: Me, Myself and I

Tackar tackar :)

2008-12-29 @ 22:01:07
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0