Skägget i brevlådan - 1 december

Japp, så heter årets julkalaender, skägget i brevlådan. Tänkte att jag skulle ta och kolla på den nu 18.15 på 1:an :) Verkar ju vara spännande tycker jag xD Vad jag har hört :P

Idag har jag städat ur stor garderoben ifrån alla kläder som låg på golvet där inne och sedan rensat bort en massa kläder, så nu har jag en massa galjar helt plötsligt xD Hehe!

Just nu sitter jag och lyssnar på Juanes - Hoy me voy! Skit bra låt :) Fast det är alla hans låtar, speciellt Camisa negra :P


Nä ska hitta på någonting nu, kolla om det finns något ny kokt kaffe och städa rummet lite grann.
Ha det bra!

Puss och kram, ses på stan!

Shit alltså vad jag saknar dig redan :S Helt sjukt!
Vi ses inte förns några dagar innan julafton :/ Grymt länge det juh, 3 veckor :'(
Älskar dig Anders Sköld <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0