"Tänk om vi krockar och dör nu, för då dör jag" - 11 december

Fel notering: Charterfeber går på tv3 och inte på kanal 5 xD

Ja, citatet åvan kommer ifrån en mycket speciell person var utav den personen är min vän Karin von Greyers!
När hon käkar Destroxol under en tävling blir hon lite speedad eller bara allmänt drogad typ och kommer med dom konstigaste citaten så man skrattar tills man avlider xD

Men i alla fall, jag kom nyss hem från en fika på stan med bland annat denna person samt 3 till utav våran Hiphop grupp. de andra två kunde inte komma. Så det var jag, Karin, Malin, Mathilda och Hanna som träffades för att planera in lite grupp träningar och lite annat. Mest blev det lite flumm och en del bekänningar ;) Haha, du är för skön Hanna xD
Ja, jag kan ju säga att det var länge sen jag skrattade så här mycket som jag gjorde ikväll xD

I morgon blir det upp tidigt, vid 07.00 ungefär. Ska följa med och kolla på syrrans Lucia tåg som man har gjort alla andra år xD Sen blir det ner till stan och på Arbetsförmedlingen som varje fredag, man går in och sedan snabbt ut igen typ xD
Sedan blir det åka hem och kanske ta en dusch och göra sig klar för kvällen. Ska med 18.50 bussen till stan för att åka till Elin och kolla på Idol 2008 finalen och heja på Alice med Jossan och hennes kille Björn :D Sedan beger vi oss mot filmstaden och till Lucia movie night till 22.00 :D
Ska bli kul att förhandstitta på 3 filmer som ska ha premiär senare ända fram till 5-6 på morgonen xD Sen blir det väl att sitta på donken (om den har öppet dvs) fram till 07.20 då första bussen går i från stan till Åbyggeby xD Känner att jag kommer ha en trött och flummig tid på donken alldeles ensam xD

Jajja, sen blir det i alla fall julklapps uppdrag som jag inte tänker tala om vad det är för något ;)
Sen förhoppningsvis träffa Emilie stumpan på lördag kvällen och parta lite :) Var länge sedan man träffade henne ju, typ i somras. Men men får se hur det blir i alla fall! Men lite Lucia party hoppas jag på att det blir i alla fall, och jag vill starkt tjyva ett par utav Malins skor ;/
Hon har ju så många fina skor så hon kan var snäll och dela med sig xD

Nu ska jag kolla vidare ute på det stora nätet, vad ja ska kolla vet jag inte xD Men någon roligt hittar man väl alltid :P

Ha det bra
Puss och kram, ses på stan!


-Bildtext saknas!-

Kommentarer
Postat av: Karin :D

hahahahaha xD



Jag har inte heller skrattat så mycket på länge. Det måste vi göra om :D

2008-12-11 @ 22:17:54
Postat av: Me, Myself and I

Karin :D : Klart som fan vi måste göra det igen, och hanna med sina sjuka privata frågor då xD

2008-12-12 @ 14:57:51
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Emma

Men ta o uppdatera nångång då <3

2008-12-17 @ 01:02:25
URL: http://angelkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0