-Rubrik text-

Japp, har några saker som jag verkligem har lyckats med faktiskt ^^

1. Har inte ätit godis på 2 månader. Och då menar jag INGET godis. Duktiga jag :P

2. Jag har sparat naglar och dom har jag haft kvar länge :) Filar och målar dom fina samt penslar på stärkelse grejs på dom :)

3. Har pengar kvar innan nästa studiebidrag kommer. Just för tillfället så har jag 900 spänn kvar och nästa bidrag kommer på fredag ;)

4. Börjat träna. Just nu för tillfället så tränar jag 4 ggr i veckan. Dans och Friskis och svettis. Nu på sportlovet blir det inte så mycket Friskis eftersom jag blir hos Anders i veckan. Men jag ska pallara mig ut och gå för att få den motion jag behöver :)

5. Discon har jag lyckats med och det känns hur jävla roligt som helst :) Snart är min Discodräkt klar och det känns helt underbart :D

6. Lyckats hitta världens bästa Pojkvän och behållt honom :) 1 år av kärlek <3

Hmmm, sen vet jag inte om jag har lyckats med någe mer men i såna fall återkommer jag om det ;) Jag tycker att jag har varit duktig i alla fall :D:D:D

I morgon åker jag hem till Älsklingen ohc är där över Sportlovsveckan. Visserligen kommer han att jobba men vad fan, får väl hålla mig sysselsat själv då. Göra matlåder till honom och så det är väl kul xD




Fy fan vad jag älskar dig gosse<3
      Olerys i Lördags med Emilie. Spana in bilder / vimmelbilder på :
               http://nalu89.bilddagboken.se/          
                                 Datum 23 februari                       
          
image207
                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0