Alla hjärtans dag

Ja idag är det alla hjärtans dag!

Önska jag bara kunde få mysa med min älskling idag men det får jag i morgon :D

Det blir väl inget speciellt idag, bara Friskis och Svettis och sedan svulla pizza som vi sak beställa xD Men dessvärre får jag äta min senare så jag får värma upp pizzan sen :/ Inte så jätte lika gott som när man äter den "Färsk".  Pizzan kommer vi beställa ifrån Hillerian men jag hade hellre velat att den skulle beställas på Marios vid gropen i Hille.

Men men, kommer ju kännas dumt att man har varit duktig på Friskis och sedan ska man hem och äta onyttig jävla god pizza xD

Jag måste bara lägga ut denna text del från låten Curly Sue med Takida. Stämmer så bra över vad jag känner för Anders <3


Takida - Curly Sue

Your smile is heavenly, I don't deserve all the love that your giving to me
Your touch makes it hard to breathe, the shiver's around me now, you're so fine

I'm head over heels goddess of mine, your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back, the glory you found, I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I, I will love you til the day I die
image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0