Alone in the house

Jo, ensam i lägenheten är jag. Anders jobbar och här sitter jag vid datan ensam med teven och msn som sällskap.

Nu sitter jag och äter lite mat som jag har gjort. Eller gjort och gjort jag har värmt det xD Äter Köttbullar och Krocketter med aromat krydda på xD Fast det är hur gott som helst :P
 
Om mindre än 1 timme kommer svärfar och hämtar mig för vi ska på bandy :)
Edsbyn-Vetlanda

Just nu ser Dina arena mörk ut när jag kollar ut genom Anders vardagsrums fönster. Värsta utsikten till den ju :P Inte så konstigt då eftersom arenan ligger typ på andra sidan vägen härifrån ju xD
Fast nu ser jag lite bilar svänga in till arenan.

Var och hälsade på Tomas, Ester och Greta idag :)
Greta är så mysig hon ^^ Hon bara log hela tiden och ville bara gå ^^
Medans Tomas pratade i telefon så tog jag hand om henne och hon satt i mitt  knä och log hela tiden medans vi kollade på Spöket Laban med Ester :P

Jag och Ester lekte lite dagis. Ja var mamma, Ester barn och pappa Tomas var Dagisfröken Tomas xD
Greta satt bara i sin barnstol och kollade på oss med konstig blick xD Hon tänkte nog att vi var helt bakom flötet när vi sprang fram och tillbaka till dagis hela tiden xD
Men roligt hade vi :)

Happ, snart får man klä sig Röd Blå då ;)
Nu lyser den vackra Arenan upp :)



Hon den där som ska på Bandy med Svärfar
image208

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack for att du namner mig ;D Haha.. Hoppas att allt ar bra med dig :D Halsa alla fran mig

Anna, Johanna, Adina, David, Juan

2008-02-27 @ 20:23:35
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

haha var så lite så xD
Allt är bra med mig och hoppas att allt är bra med er. Har hört att ni gråter så fort niu tänker på att åka hem :P

Ha det så bra nu gummor och spanjorer :)

2008-02-27 @ 21:27:09
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0