Beröm :'D

I tisdags på Discon fick jag beröm :D

Stina, våran tränare, tyckte att jag har blivit oerhört bra trots att jag bara har dansat Disco i 1/2 år. Hon undra om jag gick på Jazzdans eftersom jag gjorde så grasiösa rörelser men det har jag icke xD Blev jag liiiiiite glad äller ;)

Om jag fortsätter som jag gör kommer det gå bra för mig tydligen och det är klart jag ska göra ;) Nu när jag äntligen har hittat någonting som jag lycckas med så ska jag fan inte ge upp det xD

Tack Stina, du är underbar <3


Nu är det bara 2 dagar kvar tills de 7 bussarna åker till Sandviken för en bandymatch mellan SAIK och Edsbyn. Tänk dig 7 fulla bussar med galna Edsbybor och Redfarmare. OMG vilket jävla röj det kommer att bli :') Så jävla kul så att det inte är sant :D LÄNGTAR!!!!!! <3


Satt och kollade lite på Youtube och kollade på dessa oerhört roliga klipp med Björn Gustafsson från Melodifestivalen xD


Björn Gustavfssons oerhört vackra framträdande och kärleksdikt XD



Björn Gustavfssons Fadderbarn fyller år xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0