Besök

Japps gjorde besöket på Lillboskolan idag :) Det gick bra och dom verkar vara hur positiva som helst över att ha mig där i 7 veckor :)

Svängde förbi Elektra idag med där Tomas jobbar (Anders bror) och gjorde ett "impuls" köp utav en mobil telefon :P Riktigt jävla kap det var ;)
Det blev en Sony Ericsson W850i med 5 megapixels camera i ;) Perffa för mig som ÄLSKAR att ta kort på allt och alla :P Så nu behöver jag inte köpa någon digitalkamera som är dyrare än telefonen :'D ;D

Åkte till Lillbo en sväng åh och käkade familjepizza med svärisarna och Lennart :) Sen blev det bandy på teven, Hammarby-Villa.
Hammarby vann med 6-5 och får möta Sandviken på söndag.

Fick sms utav Anna som fortfarande är i spanien. Hon och tjejerna skulle på bio med "sina" spanjorer och se filmen Jumper :P Den som man redan sett ;)
Jag hoppas verkligen att ni har det underbart eller jag vet rättare sagt att ni har det underbart ;) Men vi börjar sakna er här hemma, i alla fall jag :')

My wunderfulla telefon som blev ett riktigt kap ;)

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0