Brist på sysselsättning

Ja här sitter man ensam med skallebank. Blev inbjuden till Tomas och Linda om jag hade tråkigt nu på kvällen men jag tackade nej på grund utav att jag känner mig alldeles trött och slut i kroppen samt skallebanken jag har. Har tagit en Ipren nu så vi får se om den släpper.

Åh vad jag längtar efter min älskling nu! Han slutar runt 11 ikväll och det är skönt :) Men när han har kommit hem och duschat samt ätit någon macka så sticker han och spelar poker. Hoppas du vinner mycket pengar nu älskling :) Han får även skylla sig själv att han sticker inatt och spelar  för han ska med till min praktikplats på Lillboskolan i morgon och hälsa på för att visa vem jag är typ. Skulle komma mellan 9-10 tiden någon gång, så i morgon blir det upp tidigt xD

I morgon får vi även studiebidraget  och det känns gött med lite cash :)

Kan verkligen inte sluta njuta över segern mot Vetlanda igår ^^
Byn vinner mot Vetlanda med 4-3.
På 10 minuter vänder byn ifrån underläget 1-3 till 4-3 seger tack vare Popa.

Jag ljuger om jag säger att det var en kanon match för det var det inte ska jag säga er. Första halvlek USEL, andra halvlek USEL förutom de sista 15 minutrarna då byn "tände" till och krossa Vetlanda överaskande.
Jag tror att det inte bara var jag som trodde att byn skulle torska mot Vetlanda för Vetlanda spelade jävligt bra faktiskt.

För att fira segern gick jag hem och gjorde mig en varm kopp choklad och poppa lite popcorn xD

Nu är byn i Semifinal och möter Västerås i nästa match. Det kommer bli tufft tror jag!


Natha, hon som blivit galen i bandy!
image209

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0