Hmm, jahapp

Vad har hänt för någe spännande idag då? Hmm :/

Jadu inte ett jävla dugg xD Det ända som hände i dag var väl hästen som sprang lös i Åbyggeby xD
Lina säger i bussen " En häst springer lös " Och jag fatta ingenting. Sen kolalde jag ut genom buss fönstret och mycket riktigt så sprang det en häst lös xD

När bussen åker ser vi Linas mamma gå och leder cykeln ( pga allt slask ) och så säger Lina
" Stackars mamma, hon är ju rädd för hästar! Undra hur det gick för na´ ? "

Hahaha Gud vad jag skratta då men det var ju synd om na´ stackarn. Rädd för hästar och så kommer det en lös en och springer på vägen xD Jag hade ju fått  en hjärtinfarkt ja´ xD

Jajja, Friskis och Svettis i kväll med Gunnel som har dagens pass. Kommer dö för jag känner inte prc ork till att träna idag xD

I morgon kommer min älskling till mig och är hos mig hela helgen. Sen på söndag blir det LG Hockey games i Globen :P

Herrå! 


Jak er en snel hest! xD
image200

Kommentarer
Postat av: Emma

fasen va de händer saker i lilla åbyggeby..

2008-02-08 @ 14:10:25
URL: http://weestby.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Hahaha menar det xD

2008-02-08 @ 16:00:09
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0