JAAAAAAA :D

Japp, det blir praktik i Edsbyn :') Så jag ska flytta till Edsbyn i 7 veckor :)

Ska praktisera på Lillboskolan på Fritids och Idrottslärare typ. Blir väl att man är med någon klass om dagarna också :) Ska ringa Tårtan i morgon på fritids där och bestäma när jag kan komma och presentera mig och visa vem jag är :) Blir väl på Sportlovet antar jag :)

Shit, känns så jävla skönt att ha platsen klar nu i alla fall :) Känns ju ännu bättre över att man får sova med Älsklingen varje natt i 7 veckor :'D
Då man får ligga och krama om varandra hur mycket som helst om nätterna ;'D


Jag älskar min Anders och i morgon kommer han hit :) Lillesyrran fyller 10 på lördag så då blir det till att fira :) Sen på kvällen där ska vi på den nya filmen Jump :D


Sista skoldagen i morgon och sen har vi lov :D Hualigen vad skönt :)


Hon som får sportlov :D
image206

Kommentarer
Postat av: ronja

vissa har ju redan fått lov ^^ *skryter*

2008-02-21 @ 21:09:26
URL: http://hillman.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Ja men det har ju vissa här åh ;)

2008-02-22 @ 11:56:07
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: ronja

jaa nu jaa.. men inte igår,
TORSDAG !! ^^

2008-02-22 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0