Mys ^^

Ja gårdagen ska vi inte prata om! Världens sämsta domare och en provocerande speaker, kan det bli värre!

Ikväll blir det mys framför ennu en deltävling i Melodifestivalen :D Hoppas det blir lite bättre låtar än förra gången :/^
Ska bli så mysigt ikväll med en massa popcorn och en massa efterlängtad gos :D

I morgon firar jag och älsklingen 1 år tillsammans och detta år har gått så jävla fort :D

Nä nu ska jag fixa mig iordning för jag och Anders ska åka till Anders bror Magnus och fira Nina som fyllt 40 :)

Tjipp tjipp ;)

Ps. Älsklingen har hjälpt mig med att styla om min blogg :) Tack älskling :) D.s

Kommentarer
Postat av: Fanny

KEBABPIZZA :D

2008-02-16 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0