Pleas don´t stop the music

Japp. Sitter här ännu en dag all by my self på grund av att älsk jobbar. Svärmor kommer sen och då ska vi ner på byn n sväng för hon skulle på Folkets hem tror jag och kolla på gardiner eller vad det var :P Jag har ju inge bättre för mig så då följer jag väl med :P

Medans jag väntar så sitter ja och skriver en menlös blogg och kollar på The Voice. Adam Tensta ligger på 1:a plats på Topp  listan och den listan har mna ju inte sett 10.000 gånger nu xD Det är bara samma samma på denna kanal. Men va fan, det är ju bra musik i alla fall och det är ju det som räknas :P

Och så har man ingen jäkla aning över vad man sak äta i kväll heller :/ Någon som har ett förslag?

Nä nu ska jag sätta på mig ett par andra byxor än mjukisbyxorna :P

Ps. Tack Jenny för Hälsinglandlåten :') <3 D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0