x'D

Ursäkta men jag kan verkligen inte sluta skratta x'D

Christer Sjögren kom till final i Melodifestivalen x'D Låten var bra och klatschig men inte någon låt som man skulle vara stolt över att ha i Eurovision xD Men men, man får väl säga Grattis då crille xD
Dom som rösta var gamla tanter och det kan jag satsa allt på nästan xD Dom rösta inte på låten utan dom rösta på NAMNET!

Amy Diamond gick vidare till finalen i alla fall och det är jag såååå glad över :D Hon var fan bäst ikväll. Efter henne kom E-type och The poodles xD

GRATTIS CHRISTER SJÖGREN OCH AMY DIAMOND :D


Grattis på er :)
image201

Amy Diamond var i alla fall min favorit i kvällens kval ^^
image202

Kommentarer
Postat av: IDAH

ALLA sög juh. Melodifestivalen blir fan dåligare för varje år juhh :S

2008-02-10 @ 22:54:42
URL: http://idahhfridhh.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Nä det tyscher jag inte XD Amy var som sagt min favorit :P
Fast du har rätt om att det blir sugigare låtar för varje år

2008-02-11 @ 10:15:19
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0