12 timmar...

.. jobb har det nu blivit för älsklingen. Börjat 13.30 och slutat 01.30. Fast det i bara 2 dagar nu men ändå. Måste vara hur jävla as jobbigt som helst. Men som tur är har älsklingen mig hemma i sängen sovandes när han kommer hem, så han har ju någonting att längta efter ;)

Jag tror att jag har blivit bandy galen. Jag börjar tycka att det är as kul att gå på bandy. Jag står emd och "skriker" och sjunger med i hejar ramsorna. Jag börjar kunna hänga med i spelet och sen börjar kunna vilka spelarna är.

Jag har självmant börjat fråga om vi kan gå på matcher som tex när vi var i Uppsala och jag ville se matchen mellan Sirius och Edsbyn på Studenternas IP och sen Motala matchen som jag ville hem till + att jag vill på matchen i morgon mellan Edsbyn-Sirius på hemmaplan.

Jo men som sagt, Anders jobbar och jag är hemma med Anna, Svärfar och svärmor. Svärmor är i Bollnäs med Nettan och svärfar ute och plogar. Anna sitter uppe och kollar på film medans jag sitter här nere och häckar vid datorn. Men jag slår vad om att svärfar kommer in snart och frågar om vi ska spela kort. Det är det enda man gör om dagarna när Anders jobbar. Men det är riktigt trevligt fast jag förlorar för det mesta xD

Nu ska jag nog upp och duscha. Skulle vara så otroligt skönt det så jag tror nog att jag gör det snart.



- HÄR SKA DET IGENTLIGEN LIGGA EN BILD SOM BLOGGEN INTE VILL VISA :@ -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0