;(

Jadu snacket med Religions läraren förändra ju inget.

Det går verkligen inte att prata och disskutera med människan. Jag har för tillfälligt IG i hela kursen tydligen för att jag inte klarade av etik uppgiften med Sinnelagsetik, konsekvensetik och någon till annan jävla etik. Pliktetik tror jag att det var. Eftersom det är som ett avslutat "kapitel" och jag inte klara det kan hon inte sätta ett G på mig i kursen utan nu har jag då som sagt IG i HELA kursen.

Enligt alla lärare så sätter dom även betyg på eleverna om hur man jobbar på lektionerna och hur frånvarande man är ifrån lektionerna. Det gör inte Hon-Ni-Vet-Vem utan man ska inte sätta betyg på hur mycket man är närvarande utan man ska sätta betyg på det man kan.  Så då skulle vi kunna vara hemma ifrån de flesta lektioner bara vi visar upp våra kunskaper på lektionerna vi är på och på proven typ. 

Jag fattar alltså inte vad hon tänker med igentligen. Orkar fan inte bry mig längre. Hon verkar ju hata mig ändå för mina åsikter och vad jag tycker och tänker så.

Vad spelar det för roll om jag får IG i Religion? Jag får ju ändå ta studenten och det är ju de som är det viktigaste ;) Orkar fan prata om den där människan och Religionen något mer. Tänker fan göra om ett helt arbete om det där med etikerna. Jag tänker fan i mig inte sitta och prata med henne eftersom hon ändå verkar hata mig. Pratade med en annan lärare om det och hon tycker också att hon är konstig på det här. Jag kan säga så här, jag är verkligen inte ensam om att ha IG och en IG varning. Mer än hälften har det också. DEt verkar som om att hon inte bara hatar mig och tacka Gudarna för det.                                                                      


Nu tar vi något glatt istället. Eller glatt och glatt vet jag inte men inget som får mig FÖRBANNAD på ren svenska i alla fall. Jag målade en liten ram till ett kort på mig och Anders. Jag skrev ut de kortet på datan och skrev dit våra namn på ramen :) Så sött det blev :)

Nu orkar jag fan inte skriva mer. Nu sak jag nog lägga mig och lyssna på Karlavagnen på P4 innan jag somnar :)

Tjipp tjipp!!!


Den ska hänga på väggen vid min säng så jag kan
se min älskling varje kväll innan jag somnar och varje morgon när jag vaknar  ^^
( Observera Edsby färgerna ;) )
image186
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0