24 timmar

Japps det är sant. Läste ut boken Som jag vill vara på 24 timmar igår. Alltså jag har inte läst non stop på en hel dag utan på kvällen, bussen och sedan hemma efter skolan. Rekord utav mig det ;) Men boken var ju så himla bra förutom mot slutet då det mest bara blev samma samma hela tiden liksom. Det hände inget typ.


Men men, fick en idé om att man kunde göra en filmsnutt till vårat PIA (Projektinriktat arbete) arbete som vi ska redovisa för 1:or och 2:or. Sen efter att man visat filmen får man ge lite påståenden och disskutions frågor till dom som dom sak få svara och prata om. Fiffigt utav mig ;) Men först måste Elin och Emma läsa boken först innan jag kan avslöja mig hur jag ahde tänkt det för dom har inte läst den än och då ska jag inte avslöja för mycket :P


I morgon är det torsdag och vi har bara PIA på morgon i 2 timmar bara för att lärarna ska på någon lärarkonferans. Kl.11.00 ska jag på elevråd och sedan jobba hårt med projektarbetet med Angelica. Värsta bra då att Angelica också ska med på elevrådet så då slipper hon vänta :P


Sen blir det ner på stan tror jag om jag inte hinner åka hem innan Friskis & Svettis träningen som börjar 18.30. Sen blir det en dusch där och käka på stan för att sedan ta 21.05 tåget till Bollnäs och sedan 22.30 bussen därifrån till Edsbyn. Där hämtar Anders upp mig för han slutar 23.00 i morgon och jag kommer till byn ca 23.20 :)


Fredag blir det Dollar för att köpa lite små grejs till Anders lägenhet som han troligtvis flyttar till på lördag och sedan åker vi hem och åker med Red farmers till Falun för att se Edsbyns IF klå Falun ;)


Lördag som sagt blir det nog flytt till Anders lägenhet. Spännande till 1000 kommer det att bli :)


Söndag så åker jag hem tidigt för att dansen börjar igen :/ Kul för att dansen börjar men tråkigt att behöva lämna Anders så tidigt :/ Men men inget att göra åt.


BTW, Grattis Matilda för attt du kom vidare till tävlingsgruppen :) Nu kommer vi tävla emot varandra ;)


Jag är tjejen som älskar Anders Sköld jättemycket ^^,



Snart slutar jag skolan älskling och skaffar mig ett jobb efter Studenten!
Sen älskling, sen flyttar jag in med dig :')

image181


Grattis Matilda! Du kom vidare till tävlingsgruppen :'D Jag vet hur du känner dig!
image182

Kommentarer
Postat av: Emma

Wohoo, jag är nämnd i din blogg :)

2008-01-16 @ 22:17:46
URL: http://weestby.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Haha värst vad nöjd man blev över det då xD

2008-01-17 @ 13:49:28
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0