Flytt!

Flytten i lördags gick kanon. Lite grinighet och så men det gick. Sakerna kom dit och blev uppackat, allt blev kanon. Svärmor, Svärfar och Anna hjälpte till så då gick det galant :) Tack så mycket för eran hjälp :)
Sen kom Ester och Tomas och kikade lite. Fick två jättefina fönsterlampor som inflyttnings present utav dom. Tack så mycket famlijen Mårtens :)

Sen så åkte vi och "Stor" handla på ICA och senare på kvällen bar det av till Anders andra bror Micke som fyllde 35 :)

Sen söndagen blev det tidigt hem pga att min dans börja igen. Tråkigt nog måste jag lämna Anders så nu får han klara sig själv ensam i lägenheten alldeles själv. Men han kan ju vara glad att jag fixade iordning matdodser till honom :)

Jag älskar dig älskling och jag vet att allt kommer att gå bra med lägenheten och allt. Jag stöttar dig så gott jag kan i detta, hoppas att du vet det :')



Haha så där sa nog min svärfar Ola haha!

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0