Happy

Jag och Sandra klara det :D

Vi hade muntlig Religions prov i dag med ni vet vem! Jag och Sandra är nog inte hennes favoriter direkt så jag var i alla fall inställd på ett G fast jag var skit duktig på att svara och kunde allt. Sandra var nog inställd på det också tror jag åh jävlar inamma om vi hade fått det ska jag säga dig för jag var fan värd ett Vg.

Åh vad fick man då tror ni, jo VG fick jag och Sandra Vg+ Mvg :D
Vad vi blev paff, i alla fall Sandra. Religions tanten har blivit snäll nu på 2 dagar på någe konstigt vis och det är ju bra men man börjar ju undra om hon bara spelar eller inte ;/ Hmmm, det återstår och se.

Men glad som fan är jag kan ni tro ;)




Jag fick ett Vg ändå :P
image189

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! :D

2008-01-31 @ 19:59:58
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Tack :D

2008-02-02 @ 11:38:25
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0