Helgen...

... i byn har varit soft. En helg med kortspel haha. Har bara spelat kort tror jag :P

I söndags (igår) var jag och Anders på promenad runt Lillbo. Det är 4 km runt Lillbo varav "Dödsbacken" finns med mitt i alltihopa och jag måste erkänna att jag nästan var död efter att ha kommit upp för den backen haha. Vi gick dessa 4 km på 45 minuter.

Ja jag vet, ni tycker nu att vi var sega på att gå men HALLÅ! Det är ju för fan jag som går med så då tar det tid haha. Jag var seg, det gick segt upp för backen ( för min del xD ) och sen stannade jag till lite då och då för att knäppa kort :P Och föresten tycker jag inte att ni ska klaga på att det tog långt tid att gå dessa 4 km för var och en går i sin egen takt så jag tycker inte att folk ska klaga!!!!!!

Idag ( Måndag ) var det första gången på Friskis och Svettis :) Skit kul var det :D
I morgon ska jag upp till F&S igen för att vara med på någe möte om man är intresserad över att bli ledare där :)
18.30-20.00 är det mötet så man får väl se hur det blir :)

Ska även kolla med Ingrid i morgon om man får jobba hemma på fredag för i såna fall har vi ingen lektion alls och då kan jag åka till Edsbyn redan på torsdag kväll efter träningen på F&S för Anders slutar 23.00 då på torsdag. Då kan vi åka till Dollar i Bollnäs och köpa lite små grejs till Anders lägenhet som han flyttar in i på lördag om det inte blir ändringar. Sen blir det buss till Falun för att se på bandy :) Falun-Edsbyn :)

Nu ska jag sova lite. Har inte sovit någonting på en hel vecka.

Tjipp tjipp på er alla där ute!

Jag skabbig på Friskis och Svettis xD
image176




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0