Katarina von Bredow

Det blev inget möte idag. Orkade inte åka på det xD Vem vet, kanske sumpade min stora chans till ett jobb xD Haha.

Har läst som en tok i boken " Som jag vill vara " som Katarina Von Bredow har skrivit. Jag älskar hennes böcker. Visserligen är det ungdomsböcker men dom är jävligt bra i alla fall. Jag brukar oftast känna igen mig i varje bok och man lever sig in så in i norden i böckerna. Jag kan verkligen inte sluta läsa när jag väl börjat. Måste veta vad som händer hela tiden :)

Böcker som jag läst utav Katarina Von Bredow:

Som jag vill vara ( Håller på att läsa )
Expert på att rodna
Syskonkärlek
Knappt lovlig
Räcker det om jag älskar dig
Hur kär får man bli
Som om ingenting


Nu ska jag fortsätta läsa boken :) Spännande spännande :P



Katarina von Bredow, jag älskar dina böcker <3

image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0