Så jävla förbannad!!!!

Hur fan kan hon sätta IG-varning på mig i Religionen!? Vad fan tänker hon med igentligen!?
Fick IG på första arbetet vi gjorde på Religions kursen, eller jag fick inte ens ett IG jag fick inget betyg alls för att
" det skulle vara så taskigt att sätta ett IG "
Men HALLÅ, det är väl för fan ännu taskigare att inte sätta någe betyg alls. Hade hon satt ett IG på det hade jag ju i alla fall fått ett betyg på det.

Ja så på betygspratet förra veckan sa hon att jag skulle träna på den uppgift SOM JAG INTE FICK BETYG I och sedan komma till henne så skulle vi disskutera om det. Då skulle jag få Godkänt.
Happ tänkte jag, det är ju lugnt. Gör jag det så blir det bra. Idag så fick vi komma till våran Mentor om vi ville ha reda på vad som sa på någe möte som lärare har där dom disskuterar om hur det går för eleverna och så. Ja då säger våran Religions lärare på de där mötet att jag ligger på IG varning.

INTE FAN SA HON NÅGE OM IG VARNING TILL MIG PÅ BETYGS PRATET

Fattar ni hur jävla less jag är på den läraren. Hon kan ju inte sätta IG varning på en endaste liten uppgift man inte ens har fått betyg på. Jag har ju fått Godkänt i allt annat jag gjort.
Skillnad om man hade IG i de mesta man har gjort på Religionen då förstår jag att det är IG varning eller att man aldrig är på lektionerna. Men jag är ju fan på varenda lektion jävel.

Den där läraren sätter betyg efter våra åsikter. Har inte vi samma åsikter som henne så blir det dåligt betyg typ och då hatar hon oss eller nå. Sen har ju hon sina favoriter i klassen verkar det som. Dom som sitter tyst och nästan inte säger något, dom får bra betyg. Så känns det som i alla fall.

Så som det känns nu så skiter jag i Religionen över huvudtaget någe mer för det är så jävla trökigt när det är så här. Jag tala om för Maritha om det här och hon tycker det lät jättekonstigt hon med och sa att så ska det inte vara.

Jajja nu ska jag inte hetsa upp mig mer än vad jag redan är. Jag ska prata med henne i morgon om det här och då jävlar ska hon få se en annan sida utav Nathalie Lundin!!!!!!!!!!!


Åh vad jag önskar att du var här och
bara krama om mig nu när allt är skit :'( Jag älskar dig Anders Sköld

image185

Kommentarer
Postat av: Emma

Hon är dum i huvudet, det har jag sagt hela tiden!

2008-01-22 @ 22:37:03
URL: http://weestby.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

M mena det ;/

2008-01-23 @ 12:41:23
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Anna

Natha, ge mig hennes adress så ska jag personligen gå till henne och ge na en tillrättavisning..

Förresten har du en hammare, en såg och en bil som jag möjligtvis skulle kunna få låna? ;D

2008-01-23 @ 15:54:08
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Du det behövs nog inte. Är tillräckligt förbannad på henne så att jag kan göra det själv. Men jag behöver nog någon som håller i ;)

Vad ska du med en hammare, en såg och en bil för föresten xD Hammare och såg har jag nog men bilen har jag inte här hemma än xD

2008-01-23 @ 17:19:24
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0