Skolan börjar

Happ, skolan börjar idag då :/ Ganska kul! Kul för att få träffa alla igen men segt över att nu känns det som en hektisk tid med massa studentjoll och sen en massa skolarbeten.

Påbörjade en ny kurs idag somm är på 50p. Projekt och företagande heter den och den kan nog bli helt okej.

Pappa har nu skaffat sig bredband och hemtelefoni nu äntligen :) Då kan man hålla kontakten via msn och det är kul :) Fast min kära far är lite seg på att svara och skriva tillbaka ;) Pekfingervalsen för hans del där :P Men jag älskar min far ändå fast han är lite seg :)

Var på hockey igår också med Alexandra och Matilda. Brynäs-Färjestad. Brynäs vann med 3-2 och det är bra :D

Min älskling ligger hemma och är sjuk :( Han har varit sjuk hela veckan :(

Jag saknar dig älskling så att de( Shit att man kan sakna någon så här jävla mycket. Längtar tills på fredag då jag får vara med dig och ta hand om dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Leona Lewis " Bleeding love "

But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I


Innan hockey
image175

På Hockeyn xD Jag får skylla på Colan xD
image174

Kommentarer
Postat av: anna

Mhm.. skyll på colan du ;)

2008-01-09 @ 20:30:30
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: Me, Myself and I

Men det var ju den xD

2008-01-09 @ 20:32:10
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0