Tillbaka blick på 2007

Ja jag vet, förslåt. Jag har inte skrivit någonting på sista tiden. Har inte orkat och sen har man vart i Edsbyn hela lovet.

Tänkte att jag skulle titta tillbaka på 2007.

JANUARI

Mitt 2007 kunde inte ha börjat bättre.

12 januari satt jag, Kia och Ronja på Roma och käkade pizza för att jag, Ronja, Fanny och Carro skulle på bio senare på kvällen och se Göta Kanal 2.

När vi satt på Roma och käkade och flumma tillräckligt ringer Kias telefon. Det var en pojk ifrån Edsbyn som alltid ringde till henne och ville prata men just nu orkade inte hon prata med honom för att han var så dryg hela tiden tydlige. Hon räcker fram sin telefon till mig och bad mig att svara.

Jag svarade och vi pratade i aknske 20 minuter. Pojken hette Anders och satt i en buss på väg till en bandymatch i Stockholm. Han var inte nykter men jäkligt trevlig var han. Så jag fick hans nummer och vi fortsatte att messa hela kvällen och han ringde ofta :)

24.00 när Anders kommit hem ringde han mig. Han var fortfarande full men vi pratade ända till 06.15. Jag blev kär i Anders direkt för han var så trevlig och snäll. En just sån kille man faller för direkt.

Efter det pratade vi  och sms:a väldigt mycket med varandra.

FEBRUARI

Efter att ha pratat väldigt mycket med varandra så beslöt vi oss för att träffas.

 17 februari var det bestämt att vi skulle träffas och jag var så jävla nervös. När han väl kom fick jag ett pirr i hela kroppen som är svår att beskriva. Det första han gjorde när han kom var att le emot mig.

Vi gick lite på stan där han tog mig i handen. Prret som jag hade innan blev bara starkare och starkare och jag höll på att tappa andan.
Efter det åkte vi hem till mig där vi kollade på Walk the line. Eller a, kollade och kollade. Jag kollade men inte han haha.

Efter en stund kom kyssen. OMG vad jävla hemskt. Jag kunde ju inte kyssas xD Jag trodde aldrig att man kunde sväva på rosa moln som alla säger att man gör. Men jag gjorde verkligen det. Det var så underbart att få smaka på kärleken.
17 februari, bästa dagen i mitt liv <3

Vecka 9 på sportlovet åkte jag, Johanna, Jeanette, Per, Marie, Ola och så mormor till Idre för att åke lite skidor. Johannas och Jeanettes första gång att åka slalom. Johanna gick det as bra för men med Jeanette gick det lite knaggligare. Jeanette gav upp och åkte längdskidor hon istället hela veckan.

För mig blev det inte så mycket åka för heller för jag låg inne den mesta tiden för att jag blev sjuk. Var ute och åkte lite i alla fall men då var det inte länge.

Alla åkte ut på en skoterresa utom mormor. Det var hur mysigt som helst det :) Älskar att åka skoter!


MARS

Nu var det dags för mig att hälsa på Edsbyn och Anders familj. Snacka om nervös jag var då :S Men det gick hur bra som helst :) Alla var så snälla och trevliga och inte alls som jag ahde tänkt mig att dom skulle vara :D

17 mars Annas 18 års dag och våran 1 månaders dag :) Fick en helt underbar ring utav min älsklikng då :) " This ring is round and has no end. And so is my love for you. " står det på den :') Den ringen har jag på mig jämnt och tar aldrig av mig den.

Sen var det dags för en tripp till Uppsala och Studenternas för Sm finalen i bandy. 
Edsbyn-Hammarby och detr var en spännande upplevelse ska jag säga er xD Första gången för mig jag var och kollade på riktig bandy eller vad man säger. Men Edsbyn vann SM Guldet för 4:e året i rad och vilken fest ska jag säga er :)


APRIL

Den här månaden hände det nog inge speciellt tror jag!

MAJ

Ingenting särskillt

JUNI

SOMMARLOV ÄNTLIGEN

Tillbringa hella mitt sommarlov i Edsbyn typ och det var hur härligt som helst :)

JULI

12 juli bar det av till Stockholm och Stockholmsstadio för att se på METALLICA

6 st ungdomar hyr en minibuss för att dra ner till Stockhom för att se det legendariska bandet Metallica. Jag, Anders, Micke, Sara, Mackan och Ingrid. Hur jävla mysigt och underbart som helst det att sova på Hotell och se Metallica.
Minnesvärt!


AUGUSTI

8-11 augusti Cityfesten

13 augusti Jag fyller 18 bast :'D och jag känner mig mer mognare. Känner mig vuxen på något sätt, mer friare liksom.

18 augusti American Car Show i Uppsala och det kan man verkligen inte missa. Inte jag i alla fall för då blir jag tokig

Sen börjar man i skolan igen :/ Men man börjar ju sista året på Barn och Fritid  sen är det STUDENTEEEEEEN!!!!!  :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

SEPTEMBER

3-5 september åkte vi treor till Ensro och var där. Dö trist var det fast lite roligt var de ibland. Fick vandra 7 km till Styggforsen där det var otroligt vackert och sedan tillbaka igen.

22 september Tävlade i Söderhamn och kom 5:a i disco singel vuxen brons klass :)


OKTOBER

Inget speciellt I think

NOVEMBER

8 november fyllde min älskling 20 år :')
24 november SM i Hiphop på Jernvallen i Sandviken

DECEMBER

1 december regionstävling i Västerås. Kom 2:a i Disco singel vuxen brons klass :)

24 decmber firades julen på Alfredshage och min älskling Anders var med och firade :)

26 december annandags derbyt i bandy. Edsbyn-Bollnäs och Edsbyn vann med 11-2

31 december Nåyrsafton och fylla i Alfta :)


Fy fabian vilket händelserikt år. Det har säkert hänt en massa mycket annat men detta var just det som jag kom på för tillfälligt. Kommer jag på någe mer får jag väl uppdatera bloggen då :)

VÄLKOMMEN 2008
image169







 

Kommentarer
Postat av: ronja

du har skrivit fel 8-11 är det cityfesten ;) inte 9-12 .. sen btw.. så påminn mig om att jag ska fråga dig en sak sen..

2008-01-02 @ 00:17:40
Postat av: Me, Myself and I

Det var väl visst till den 12 har jag för mig. har någe minne utav att den sluta prc dagen före min födelsedag

2008-01-02 @ 12:51:47
URL: http://nalu89.blogg.se
Postat av: Fanny

Näh det var 8-11, jag kollde ffs nyss det i min bdb Xd

2008-01-02 @ 17:22:23
Postat av: Me, Myself and I

jaja ta det lugnt xD Det är ändrat i alla fall :P

2008-01-02 @ 18:40:39
URL: http://nalu89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0