"After rain comes the sun!"

Igår åskade det och blixtra, och som om det inte vore nog så regna det ordentligt. Jag sitter hemma själv för Anders drog och spelade innebandy, och tror du inte det där jävla vädret kommer :S Jag drog ur allting, satt i soffanoch fick nästan en nervöst sammanbrott.
Jag satt och skaka gosse så jag vet inte hur jag skulle bete mig mig, ja det var obeskrivligt.

Ja nu kanske ni tycker att jag är jävligt löjlig men jag tycker det är obehagligt att vara själv när det åskar och blixtrar som det gjorde då.Jag blir lite lugnare om man inte är själv och har någon i närheten utav en, då kan det gå att bli någolunda lugn.

Jajja, nog om det. Idag skiner ju solen för fan :P Happy happy, men den glädjen håller inte så länge för jag ska jobba 15.00-21.45. Jajja, får väl leva med det då :/ Få hoppas på fin väder på torsdag när man är ledig och när EVIS gumman fyller år :D Sen är det crusing här i byn med bil utställning i parken :P
Det är gasnka mycket "festligheter" som är den här veckan nu när det är Persmässan i helgen :P Jobbar då ja, kväll. Så jag får skynda mig hem och fixa mig och så innan jag sticker och kollar på Östen med Resten ;)
Kanske åker på Björn Rosenström i Bollnäs på fredag eller så blir det Persmässan då med, vet inte riktigt hur det blir. The Poodles spelar då på mässan.

Måste bara tillägga att jag saknar dig Anna men jag vet att ni har det bra nu så jag gläds bara över det nu :'D


Puss och kram, ses på stan!


Kommentarer
Postat av: Fanny

After rain comes sunshine heter de väl? ^^ Jag gillar inte heller oväder =(

2008-07-22 @ 17:09:38
URL: http://arvendal.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

HAha jag vet inte xD

2008-07-22 @ 22:50:00
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, ska ut på lördagen.

2008-07-23 @ 09:08:06
URL: http://saraengstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0