Bada

Grillnatta i måndags var skit kul :P
Tack Evis och Suss för en trevlig kväll, och förlåt att jag fick er att gråta av skratt och att jag nästan fick er att kissa på er  utav min fina gitarrshow xD
Älskar er tjejer <3


kolla in biderna:
http://nalu89.bilddagboken.se/p/show.html?id=244710109&directlink=1

Idag har jag varit ledig och badat för första gången ( om man bortser badning i pool ). Drog med oss Patrik till Frostkilen och det var hur varmt som helst i vattnet :D
Sen åkte vi hem och Patrik kom och vi grillade lite :D Mysigt mysigt!

I morgon ska jag jobba, 07.30-14.30. Trökigt att gå upp tidigt men det känns skönt att få sluta tidigt. Tycker att dagen går så fort när man jobbar morgon passen :D

Nä, nu ska jag lägga mig i soffan och vila lite granna, känner av lite skallebank :/

Puss och kram, ses på stan!

Grillmästarna
Älsklingen och Patrik :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas att du mar bra och att det ar underbart i sverige ;)

Jag saknar och alskar dig!

2008-07-30 @ 21:26:13
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: svärför ola

inge paj kvar måntro?heja leksand

2008-07-31 @ 21:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0