Festa!

Fan vad min kille har fått dille på att festa hela tiden nu bara för att han semester.
Visst fine för honom, lite trökigt för mig som sitter hemma själv om kvällarna, visserligen jobabr jag ju men dom dagar jag är ledig så är det lite trökigt. Men men, är han lycklig så är jag lycklig. Vill ju inte direkt förbjuda han till att festa, desto mer roligt kan jag ha senare med och festa mycket  ;)

Idag var jag och Evis en sväng till Gävle och shoppade lite i 7 timmar :P Fast vi var ju och käkade emellan och fikade såklart ;)

Tycker om dig gumman, hoppas du vet det <3

Nä ska väl sova nu, ska jobba i morgon, 07.30-16.45 :/ Men sen blir det hem och fixa sig och sedan troligtvis dra till Evis och fira att hon fått semster :D
Nu ska jag bara dricka upp mitt glas vin och sedan knalla i säng :P

Puss och kram, ses på stan!

P.s
Min kukalikukilainen telefon har dampat rejält nu, helt död. Kan inte få igång den, så svärfar  Ola har avrit hit med hasn gamla Nokia telefon som ja får ha under tiden jag ska lämna in min Ericsson och få en lånetelefon från Elektra :P Fattar typ nada utan Nokian för tillfället men börjar bli lite van med att skicka sms nu i alla fall. D.s

Min kukalikukilainen telefon!

Kommentarer
Postat av: EVIS

Tack för en trevlig dag.. vi hade super kul tycker ja,det måste vi göra om snart. Tycker om dig med!! glöm inte det. Puss

2008-07-12 @ 23:02:35
Postat av: ss

aa, de där telefonerna suuuger :P

2008-07-30 @ 22:18:00
URL: http://sassa90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0