Grattis Evis!

IDAG FYLLER MIN EVIS GUMMA ÅR :D:D:D

Jag och Anders var över till Alfta och gratta henne :)
Var där en stund och det vartrevligt. Fick i miglite kuckelemuck medicin utav Evis som hon köpt på en hälsokost butik eftersom jag är sjuk igen :( Snorig och dann.
Det  fungera faktiskt, men man ska nog dricka det där flera gånger om det verkligen ska hjälpa :P

Sen när vi kom hem så var crusingen i full rulle i Edsbyn. Körde runt i byn och crusa vi åh lite grann innan vi ställde oss på Konsums parkering och kikade lite. Sen åkte vi hem och jag gjorde migi ordning en kopp te och myser framför teven. Ska lägga mig tidigt i morgon eftersom jag jobbar och sen blir det antingen Björn Rosenström i Bollnäs eller så blir det Persmässan :D
För mig blir det inge riktigt partajande eftersom jag jobbar både lördag och söndag, 15.00-21.45 båda dagarna. Så fredag och lördag blir lugna, men tro inte attt ja ska vara nykter för det eller. Skillnad om man hade jobbat morgon, då hade man varit nykter. Kanske någon öl skulle ha slunkit ner men inte så att man ska bli lite berused eller.
Nä,så jag är glad över att jobba kväll i helgen så man kan få ha det lite roligt :)

Funderar om man ska ner till Öje och kolla på när Jerry Lee Lewis dotter spelar där :) Jag tror att hon är det, folk har sagt det i alla fall xD

Puss och kram, ses på stan!

Ps.I morgon får jag lön ;) Min alldeles egna ihop tjänade lön <3 ;) Ds.


GRATTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN :D
<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

man kan faktiskt ha roligt utan sprit.. se på mig ^^

2008-07-27 @ 10:12:50
URL: http://hillman.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Ronja: Jo jag vet men man kan ha roligt utan att supa sig full, utan att man bara tar en öl, vin, cider eller dyligt för att bara mysa.

2008-07-27 @ 12:24:50
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: Fanny

Då kan man lika gärna ta cola :D

2008-07-27 @ 15:20:12
Postat av: Ronja

håller med fanny jag ;) alkoholsmaken smakar iaf bara usch... så ^^ menmen, alla är vi ju olika

2008-07-27 @ 16:32:18
URL: http://hillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0