Husvakt!

Japp, det har jag varit hos familjen i Gävle nu, ensam i huset måndag-onsdag.

Måndag:
Beslöt mig för att bjuda in gänget, Fanny, Ronja, Carro och Lina på filmkväll. Fick med Peter som en liten bonus också.
Kollade på Johnsson och Pipen först men beslutade oss att kolla på Bortspolad istället och sedan på Kalle och chokladfabriken. Eller kolla och kolla, vi satt mest och pratade om allt och inget.
Sen kommer Peters knäpp kompis Tomas, att han ens fick för sig att komma och hälsa på för en stund xD
Lekte lite frisör på flickorna och dom blev riktigt söta ^^ Eller vad säger ni? ;)
Sen drog packet hem vid 23 tiden och Lina stannade kvar en liten stund och vi kollade på My name is Earl och lite repris ifrån Allsång på Skansen där Håkan Hellström var med, åh vad jag tycker om karlns låtar ^^

Tisdag:
Jag, Elin och Malin hade bestämt dag för en tjejkväll :P Träffade dom på stan för att handla lite grillat inför kvällen :)
Kom hem till mig och började grilla, kyckling och flintastek :D Till det blev det potatissallad :)
Sen badade vi, eller det var Elin och Malin som badade i den kalla poolen för jag fick min mens precis :/
Sen gjorde vi oss lite fina och satte oss på den inglasade altanen på framsidan och började dricka lite :P
Öppnade min polkagris shots som jag fick utav Mathilda och Alexandra på studenten :D Tack tjejer, det smakade riktigt gott ;)
Prata lite och hade det mysigt, jag gjorde Elin rejält chockad över en grej och vad det var går vi inte riktigt in på eller hur Elin ;) Hahaha!
Prata om allt mellan himmel och jord, roliga och inte helt roliga samtalsämnen som fick oss bli väldigt känslomässiga.
Sen kommer låten För en lång lång tid upp med Håkan Hellström och jag kunde inte hindra tårarna. Låten får mig att tänka på Anna som flyttar om bara en vecka till Spanien :'( Förns då började jag verkligen inse att hon ska FLYTTA och inte bara åka dit för någon vecka på "semester". Jag känner mig så självisk och det gör vi nog alla som kommer att sakna henne. Men sen började jag grina bara för att jag är så jävla stolt och glad över att du ska flytta och jag ser verkligen upp till dig! Du är modig och stark gumman! Tur att jag har Evis kvar här hemma bara :')
Men sen blev det lite bättre och vi körde Jag har aldrig. Mycket dricka där ;)
Skratta en massa och blev rund under fötterna, speciellt Elin på grund utav chocken hon fick då hon dränkte sina "sorger" eller vad man säger xD Haha, gumman då :P

Ja, för att sammanfatta denna kväll så var den jävligt lyckad och det var jätte trevligt att träffa er tjejer :)
Love you <3

Bilder från Måndag:
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1214776801&id=232658902

Bilder från Tisdag:
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1214863201&id=232704986





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir lite tårögd nu jag med, tack snälla Natha, du är underbar :)



Men nu ska vi inte bli sentimentala. Vi kanske dör i morrn p.g.a. dålig tillagad paella ;D

Skyll inte på mig då bara (Trots att det troligen är jag som har något med er död att göra - Im the chef ;D)

2008-07-03 @ 20:10:13
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Det kommer säkert vara as gott gumman för jag vet att du kan laga god mat<3

2008-07-03 @ 22:10:55
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0