Jobb

Idag har jag jobbat, 15.00-21.45, trivs jätte bra med både personal och det som bor på kortis.
Men känner att det börjar gå lite segt på jobbet :/ I början var det spännande och roligt men nu börjar det gå segt som sagt. Fast det är alltid roligt att prata med dom gamla. Dom är inte alls så tråkiga som amn tror, dom har humor ska jag säga er xD Oj oj oj, man skrattar varje gång för dom är så sköna gamlingarna :')

Nu har älsklingen semester :D Men nu har han dragit på poker som han brukar göra varannan torsdag, och då brukar han komma hem runt 4-5 men nu är det någon turnering så nu kan det ta längre tid, alltså med längre tid menar jag att han kanske itne ens är hemma när jag kliver upp klockan 07.00. Ska jobba 07.30-14.30, och jävlarom han kommer hem tidigare och ska dryga och bråka, då jävlar blir inte jag glad ;/
I morgon efter jobbet drar man till Lillbo där vi sla bli bjudna på lite spansk middag utav Anna nu när hon sticker :) Det ska bli riktigt mysigt :)


Jajja, men ska väl sova snart I guess!

Underbar och älskad av alla, och på jobbet går det också bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0