Kägelholmen

Japps, idag drog jag och Anders med Tomas, Ester och Greta till Kägelholmen och fikade :) Riktigt mysigt avr det i skön vädret :D

Var där ett tag och sedan drig man till Lillbo och hälsade på Anders mamma :) Åkte dit och lånade tvättmaskinen eftersom tvättmaskinen här inte funkar :S Den går inte igång!

Det märks jättetydligt att Anders mamma saknar Anna :( Stackarn, hon kramade om mig hårt och länge och hon började gråta. Hon talade om att det var tur att hon hade mig hemma och det är väl klart att jag finns där för henne nu som så många andra.

Anna, nu behöver du verkligen inte vara orolig! Jag tar hand om din mamma nu, och din pappa så klart!
Jag älskar familjen Sköld så det är klart jag vill ta hand om dom och finnas där för dom om dom skulle behöva  det.
Älskar er Sköldisar :) <3


Anders, du betyder verkligen allt för mig älskling! Vill inte förlora dig, du betyder så mycket för mig. Skulle jag förlora dig skulle jag sluta andas. Att få känna din kram och att veta att du tycker om mig gör det bara lättare att leva. Jag hoppas att du vill stanna vid min sida så länge som möjligt för jag älskar dig så himla mycket.
Anders Sköld <3 Nathalie Lundin
070217

Kommentarer
Postat av: svärfar ola

långt imellan skrivningarna tycker jag!!!ha det bra så syns vi i morgon.

2008-07-17 @ 21:24:39
Postat av: Emma

Låter som en skoj dag :)

2008-07-21 @ 00:31:51
URL: http://angelkid.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack sa mycket Natha! Älskar er och saknar er!!!

Ha det bra och ta hand om varandra :)

2008-07-21 @ 18:07:20
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

Svärfar ola: Haha förlåt! Jag hoppas du tycker om mig ändå ;)

Emma: Ja jättemysigt :)

Anna:VI saknar och älskar dig emd gumman <3

2008-07-21 @ 19:16:46
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0