Rockweekend 2008, Kilafors!

FY FAN VAD JÄVLA KUL DET VAR!!!!!!!

Rockweekend i Kilafors med Evis och Suss i lördags. Kunde det bli mycket bättre!? NEJ!!!
Fan vad jävla apigt kul jag hade det, träffa mycket trevligt folk, drack öl för 25 kronor, banden var bra (men hade gärna varit där i fredags då Mustasch, Europe och Helloween spelade)
Men största höjdpunkten från kvällen var Alice Cooper som vi såg :P

Vi bodde på hotell i Bollnäs och hade det väldigt trevligt med lite förfest innan vi drog till Kilafors :P Trevligt värre!

Gummor, fan vad trevligt vi hade trots hemlängtan och skit väder ;) Jag säger bara, bajjamaja var vår räddning ;)
Att få tillbringa kvällen med er, väger mer än allt guld i världen! Jag tycker verkligen om er och det var länge sen jag skratta så mycket som jag gjorde. Fan vad roligt jag hade det! Jag hoppas att vi kan göra om det nästa år tjejer och hoppas vi hittar på något riktigt roligt snart igen!
Love you tjejer<3



Idag börja jag jobba igen efter en Under veckan hade dom bestämt att ha surströmming till lunch idag. För första gången i mitt 19 åriga liv åt jag surströmming, fast inte någon stor bit. Kan ju säga att det smaka bättre än vad det luktar!
Första och sista gången jag åt surströmming ska jag säga er >.<



Bilder från Rockweekend finns det på bilddagboken:
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1216418401&id=240966400



Rockweekend 2008, Kilafors



Sommarens mest underbaraste upplevelse hittills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0