Sista kramen!

Nu om ett par timmar så flyttar Anna, Adina och Johanna till Spanien!

För cirka 3 timmar fick jag krama Anna en sista gång. Att få känna din doft och din varma kram kommer man inte få känna av på en ganska lång tid. Jag kände verkligen hur tårarna började fyllas imina ögon. Jag kommer troligtvis att gråta mig till sömns till Håkan Hellström och hans låt För en lång lång tid :'( 

Nu kommer vi troligtvis inte träffas förns i september om man har tur men annars träffas vi till jul :)

Så jag söger det här som ialla andra blogginjägg de senaste gpngerna, JAG KOMMER SAKNA DIG GUMMAN :'( Men ändå är ja ju så jävla glad för din skull, det ska du veta gumman. Jag och Evis kommer finnas här hemma i Edsbyn för dig och våra tankar kommer riktas till dig i första hand. Ha det bra och hälsa spanjorerna från mig :)
Älskar dig gumman <3

Kommer tänka på dig gumman <3


<3


Kommer sakna dig!


<3


Vi kommer ägna våra tankar till dig gumman <3


Måste ju avsluta med vinnar bilden ;)
Älskar dig gumman <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0