Soffpotatis

Ja här kommer inlägget som jag typ lovade, haha!

Det har inte hänt ett skit idag. Eftersom Anders kom hem halv 9 i morse så har han sovit den mesta tiden idag medans jag bara har suttit i soffan och frysit. Känner mig osm en jävla soffpotatis idag.
Men det kan vara skönt det med eftersomdet brukar jag inte göra så ofta. Men jag kände att jag ville verkligen hitta på någonting men hade ändå inte orken till det. Sen orkade inte Anders göra någonting heller så då orkade inte jag anstränga mig för att hitta på någonting.

Men men, i morgon blir det andra bullar. Då far jag och Evis till Gävle och ska mysa :) Det blir 07.50 bussen till bollnäs och sedan 08.50 tåget till Gävle :) Sen kommer vi hem på obestämd tid, jag menar, det märks ju hur länge vi orkar mysa i storstaden. Men jag kommer känna mig hemma, men stackars Evis då. Hehe, jag kommer att ta hand om dig gumman :p

Nä så i kväller blir det i säng tidigt om man ska ställa klockan påhalv 7-7 någon gång :p

Puss och kram, ses på stan!

Evis gumman och jag ska till Gävle :P

Kommentarer
Postat av: EVIS

Ja har ju bott i Gävle ja med!!! men du får väl ta hand om mig ändå!! Puss o kram

2008-07-10 @ 21:48:46
Postat av: Me, Myself and I

Evis: Hahaha ja kom ju på de efter xD

2008-07-10 @ 21:51:53
URL: http://nalu89.blogg.se/
Postat av: dönickar

ni kommer väl bort.ha ha

2008-07-10 @ 21:56:16
Postat av: Me, Myself and I

Dönickar: Ha ha ha jätteroligt.

2008-07-10 @ 22:42:52
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0