TREVLIG HELG!

Jadu, det är måndag! Så låt mig berätta om min helg!

Fredag:

Det började med att jag jobbade, 07.30-14.30, och det gick bra. När jag jobbat klart drog jag hemoch gjorde mig i ordning i den 40+ värmen och drog iväg till Alfta och Evis. Vi och Anki skulle åka till Suss, som är hos sina föräldrar nu på semestern, och grilla lite och mysa innan vi drog till Långnäs i Bollnäs för att se BJÖRN ROSENSTRÖM :D
Vi gick hem till Evis först för att hämta lite grejer och så, sedan tog vi taxi till Långnäs.

När vi kom dit stod vi utanför och språka och jag var lite jävlig mot en kille xD Men han var "full" fjortis som spelade full. Så då är de väl klart att det är roligt att jävlas med dom ;)
Evis och Suss stack in tidigare för att kissa medans jag och Anki satt utanför för att dricka upp det vin hade med oss. Tänkte göra ett lätt jobb för vakterna så att dom slapp anstränga sig för oss med att leta vin i väskan ;)
Medans vi satt och drack där kom det 2 killar och frågade om dom fick sätta sig med oss så vi språka lite med dom xD OMG vilka töntar! X'D

Väl inne så köpte jag ett fint Björn Rosenström linne ;) och sedan gick vi vidare och köpte oss en cider innan Björta.
Sen hörde vi tonerna ifrån "Jag har blivit lurad" så vi gick för att ställa oss och glutta på Björn :P
Jag sjöng och skråla till tusen, stackars Anki måste ha blivit rädd xD

Sen tog vi taxin hem och jag fick sova hos Anki. Fick sova hos Evis med men jag ville inte göra så mycket besvär eftersom hon skulle upp tidigt och åka på bröllop så jag ville inte vara i vägen för henne! 


Lördag:

Vakna upp vid 12.00 och tog 13.00 bussen hem för att sedan jobba 15.00-21.45. 
Efter det svettiga jobbet så cyklade jag fort hem och duschade en KALL, och då menar jag en KALL dusch. Sen gjorde jag mig i ordning för att dra på fest hos B där Anders var.

Sen bar det iväg på Persmässan och träffade folk :) Och äntligen så fick jag träffa Anders kusin Sara :) Har ju bara pratat med henne via bilddagboken och så det var ju kul :)

Senare träffade vi på Sara som har Johannes med Micke :) Hon berätta att hon var där med hennes syrra och några till som hade försvunnit och om hennes syster var där så kunde jag lätt lista ut att Sandra från Åbyggeby och vars mamma klipper mig var där. Och mycket riktigt så kommer hon fram springandes och det var super kul och träffa henne eftersom våra familjer är polers ;)

Mot slutet hamna man på Bonden, men det var asigt varmt så jag höll på att svimma :/  Och vid 2 så drog vi hem. I alla fall jag var tvungen eftersom jag skulle jobba 15.00-21.45 igen.

 
Det var min lovely helg, känns kul nu när Anders kompisar börjar prata lite mer med mig än och bara säga hej :)

Nu ska vi se hur det blir mot kvällen, det blir nog Grillnatta i Bollnäs :)

Puss och kram, ses på stan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0