Trevligt!

ÄNTLIGEN, fick ta mig fan jag ha roligt istället för att bara sitta själv och häcka i lägenheten alldeles ensam!

När jag kom hem från jobbet så duschade jag och gjorde mig i ordning för att åka till Alfta, hem till Micke och Evis :D
När jag kom dit så beställde vi pizza och Micke åkte och hämtade dom medans jagoch Evis var ut med Zakko så han fick göra av sig lite ;) Sen käkade vi pizza och sedan drog iväg till Anki, en arbetskompis till Evis som bara bor på andra sidan utav gården :P

Sedan drog vi tillbaka till Evis och så fick ja hjälpa Evis och Micke med lite grejer på datorn som att, hitta en låt som dom ville ha och sedan bränna ut en skiva som dom ville ha ut.

Eftersom Anders själv var ute och festa så fick jag sova kvar om jag ville och jag besluta mig för att göra det. Dels för att det var sån dimma ute och lite läskigt mitt i natten och dels för att jag inte ville åka ifrån det trevliga sällskapet och sova alldeles själv hemma. Jag fick Zakko som sällskap hela natten i soffan :P

Fick världens gulligaste sms utav Anders den natten. Han skrev att han saknade mig och att han inte ville ligga ensam i sängen utan mig ^^ Sen fick jag ett sms därefter om att han skulle cykla till Alfta och hämta mig xD Haha jag älskar min älskling, han är så gullig ^^

Sen idag drog jag hem för att jobba, 15.00-21.45noch nu sitter jag här :P

Vill bara säga det att tack för en hemskt trevlig kväll Evis och ett stort tack till dig och Micke för att jag fick sova över i natt, ni är så himla snälla och gulliga. Puss och kram på er två! <3

Kolla in bilddagboken på min mysdag i Alfta ^^:

http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1215813601&id=237466542

http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1215900001&id=237478129

Jag fick sova med Zakko :P
Fick även två pussar utav honom i natt ;)

Kommentarer
Postat av: EVIS

Hej gumman! du vet väl att du kan komma när du vill. Tack för en trevlig kväll, det gör vi om snart tycker ja. Puss o kram

2008-07-16 @ 21:45:51
Postat av: Me, Myself and I

Evis: Tack så mycket gumman, love you <3

2008-07-17 @ 20:51:32
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0