Besviken!

Som alla andra svenskar just nu känner jag mig lite besviken på Sverige i fotbolls EM. Ni spelade DÅLIGT!

Sitter och misströstar mig i min Sverige tröja och vet inte om jagskämmer ut mig eller bara visar mig stolt över att vara svensk i denna tröja, hmm! :/

Ska snart iväg och jobba, 15.00-21.45. I morgon blir det att jobba midsommarafton :/ 07.30-16.00 så det kunde ju ha varit värre att jag skulle ha fått jobba kvälls skiftet, då hade inte Nathalie blivit glad. Även fast det är sånt man får räkna med nu i vuxenvärlden. Det som är plus är att jag är ledig hela helgen :P
Ledig lördag och söndag, sen jobbar jag måndag och är ledig tisdag-fredag och sedan jobba helg. Det är ju soft!

Nu ska jag klippa älsklingen innan jag klär på mig "arbetskläderna" och tar cykeln till jobbet.

Puss och kram, ses på stan!


Jag är så fucking jävla äg på att göra en sne inbakadfläta XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0