Bollnäs/Söderhamn

Japp, idag på min lediga dag drog jag och Evis ( Anders brors tjej ) till Bollnäs för att shoppa lite. Jag var ute efter tights och hon efter lite kläder. Jag hittade mina tights och fick panik artat sug efter en klänning!

Vi hittade ingenting i Bollnäs så då kom Evis med förslaget att vi skulle till Söderhamn och gå på Kappahl där. Så det gjorde vi. Jag hittade en fin röd klänning med vita blommor på :) Evis provade lite kläder men hon köpte ingenting.

Jag hade en jätte trevlans dag med dig Evis :) Och tack för lunchen :)


Min klänning som jag köpte på Kappahl i Söderhamn ^^
 Ska ha den på midsommar :D


Kommentarer
Postat av: Evis

Tack själv! det får vi göra om nåt tag, och då får vi hoppas att ja hittar något också!!! Kramar

2008-06-21 @ 15:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0