Dålig?

Ja, jag vet, Har blivit as dålig på att blogga :/

Kan ju berätta att jag har varit med min underbara Sandra och det va mysigt det :) Checka in bilder på bilddagboken, datum 25
http://nalu89.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1214344801&id=230452309

Nu har jag i alla fall färgatmitt hår svart igen :D Gud vad jag har längtat efter det svarta håret som jag hade för något år sedan :D
Sandra är en klippa på att färga hår, även fast du missade på några "fläckar" ;) Men inte så att det syns :)

Jag vill varna er läsare för någa egobilder på mig och mitt hår nu xD

Vad tycks?


Tänkte bara skryta med att jag hr gjort denna fula fläta alldeles själv xD
Lättare att göra på andra xD



Jag tyckte det var riktigt as läckert med ett rött diadem i det svarta håret :P
Samt "fluffet" liksom :)



Det var den sista bilden på mig :D
Jag tycker i alla fall om mitt nya svarta hår ^^,





Kommentarer
Postat av: Evis

Det blev jätte bra gumman!

2008-06-29 @ 21:25:55
Postat av: Me, Myself and I

Tack gumman :)

2008-06-29 @ 22:50:11
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0