Midsommarafton

Japp, igår var det midsommarafton och ingen kan ju knappast ha missat det!

Börja med att man jobba till 16.00 och sen var det bara hem och duscha för att Anders pappa skulle hämta oss kvart i 5.
Sen kom han och Lennart, och vi drog oss till Lillbo för midsommar mat :D Riktigt trevligt. Sen kom Zakko, Micke, Evis och Sussi. Så midsommarn firades med ett trevligt sällskap :)

Efter maten spelade vi Lapp i pannan (!?) Jag var riktigt grym faktiskt förutom sista gången då jag var för trött för att leka den leken ochinte fatta de enkla ledtrådarna som gavs när jag skulle fråga och gissa xD "Fest på ballkongen, Jag är kung i baren, jag kommer inte må illa" och den sista som gjorde så klockan i huvudet ringde "24 timmar på ett flak" TACK LENNART! Hade ingen sagt det hade jag inte fattat xD Men jag antar att Lennart var lite irriterad över att jag aldrig fatta och sen att jag aldrig kom på xD Jag behöver inte säga vem jag hade för det kan ni ju ha listat ut redan vid första ledtråden xD

Efter det blev det KUBB :D Tjejerna mot killarna så det var jag, Anna, Evis och Sussi och i killarnas lag var det Anders, Micke, Anders pappa och Lennart.
Till en början var killarna grymma, men sen knappa vi tjejer in stort och VANN!

Efter den matchen hade Patrik kommit för att hämta mig och Anders och vi drog till Alfta för party på det stället vi tillbringa våran nyår :P Kul kul var det, träffade Sara, Micke, Ingrid och Máckan och det var roligt för dom har man inte träffat på länge :D

Sen lite senare hittar man Micke liggandes i sängen och sover haha. Ovanligt! Så Robert körde hem Micke och Sara var kvar en stund :P GOgirl, skicka hem karln om han inte kan hålla sig vaken ;)

Sen körde Patrik hem mig och Anders och fy fan vad skönt det var att komma hem trött och full för att slänga sig i sängen och sova xD SKÖNT SOM FAAAAAAAN!!!!! 

Jag hade en riktigt jävla bra midsommar i alla fall, den bästa!

Glad midsommar!


Svärfar, Anna och Lennart


Anna, snart åker du din jävel. Kommer ju fan sakna dig :'( <3



Resten av bilderna får ni se på www.nalu89.bilddagboken.se



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kommer också att sakna dig.



Ja nu är de inte längen kvar e, 18 dagar!! :D

2008-06-21 @ 14:26:27
URL: http://annaskold.blogg.se/
Postat av: Lina

Färgerna blev helt fucked up på de när du låg i gräset. Men vi kan ju ta nya någon dag ;D

2008-06-21 @ 15:53:44
URL: http://fearofthefuture.blogg.se/
Postat av: sandra, svar på din kommentar

ja hon bor i edsbyn, å känner din pojkvän tiilloch med ;)

2008-06-23 @ 20:04:51
URL: http://sassa90.blogg.se/
Postat av: sandra

fia (sofia) engström heter hon , hon är 90a.

ni firade midsommar ihop ;) hon sa att ni ssnackat lite med varann tillochmed ;P

2008-06-24 @ 15:25:23
URL: http://sassa90.blogg.se/
Postat av: Me, Myself and I

haha jassa xD Ja vet inte vad folk hette där ja förutom Lars oh Hasse som bodde där xD

2008-06-24 @ 23:21:59
URL: http://nalu89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0